Monday, 18 December 2017
Piagam Pelanggan

 

Komitmen kami ialah memberi perkhidmatan yang cemerlang seperti yang digariskan di bawah :-

  •  Memberi layan perkhidmatan kaunter yang berkualiti :-

    • Menjawab telefon tidak lebih dari tiga deringan.
    • Memberi layanan kepada pelanggan dalam masa tidak melebihi 10 minit.
  • Bayaran Kepada Pembekal dibuat tidak melelebihi satu bulan dari tarikh penerimaan bil.

  • Melaksanakan Aktiviti Pengajaran dan Pembelajaran di bilik darjah dengan cekap dan berkesan :-

    • Memberi penilaian summatif sekurang-kurangnya dua  kali setiap semester .
    • Melaksanakan program ‘intervention’ setiap kali selepas suatu ujian diadakan.
  • Memberi perkhidmat yang cekap dan memuaskan dalam aspek pengurusan asrama :-

    • Mengadakan aktiviti gotong-royong dan pemeriksaan sekali seminggu.
    • Setiap pelajar akan di tempatkan ke asrama selewat-lewatnya setengah jam selepas pendaftaran pertama.
  • Melaksanakan langkah-langkah yang perlu dan rapi dalam aspek keselamatan dan kesihatan pelajar :-

    • Melaksanakan latihan kebakaran sekurang-kurangnya satu kali setahun.
    • Mengadakan ceramah kesihatan sekurang-kurangnya satu kali setiap semester.
    • Setiap pelajar yang memerlukan rawatan kecemasan akan dihantar ke hospital dalam masa 15 minit.
Warga Kolej berpegang kepada pernyataan di atas demi memastikan perkhidmatan yang berkualiti.